مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-04سياسي

آلاینده های فرااستانی و فراملی اراک را به یکی از آلوده ترین شهرها تبدیل کرده است


با وجود تلاش های انجام شده برای کاهش آلودگی هوا، آلاینده های فرااستانی و فراملی، اراک به یکی از آلوده ترین شهرهای کشور تبدیل کرده است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با وجود تلاش های انجام شده برای کاهش آلودگی هوا، آلاینده های فرااستانی و فراملی، اراک به یکی از آلوده ترین شهرهای کشور تبدیل کرده است.

سید علی آقازاده 13 آبانماه در آیین تودیع و معارفه شهردار اراک با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، افزود: قبل از انقلاب همواره شاهد دخالت های بی مورد در امور داخلی کشور و جلوگیری از تشکیل یک نهضت انقلابی بودیم که خوشبختانه روند این دخالت ها در 13 آبانماه شکسته شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برنامه ریزی شهرداری و شورای شهر درخصوص انجام فعالیت های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی در شهر اراک، افزود: یکی از وظایف اصلی شورای شهر انتخاب شهردار است که شورای پنجم شهر اراک با توجه به فرصت مناسبی که داشت بهترین گزینه را انتخاب کرد.

آقازاده با اشاره به سابقه مناسب اجرایی شهردار اراک در ابعاد مختلف، گفت: امید است که شهردار جدید اراک تلاشی که این کلانشهر برای رفاه، زندگی و هوای پاک نیاز دارد را به خوبی به انجام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلاینده های فرااستانی و فراملی اراک را به یکی از آلوده ترین شهرها تبدیل کرده است

آلاینده های فرااستانی و فراملی اراک را به یکی از آلوده ترین شهرها تبدیل کرده است