مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-04فرهنگي

ابوالفضل جلیلی : خوشبختانه فرانسه واکسن های ما را قبول کرد!


ابوالفضل جلیلی که شب گذشته برای اکران تازه ترین فیلمش «مسیر معکوس» در فرانسه راهی این کشور شد، گفت: خوشبختانه فرانسه با سینماگران ایرانی همکاری کرد و واکسن های ما را پذیرفت.

- ابوالفضل جلیلی : خوشبختانه فرانسه واکسن های ما را قبول کرد! ابوالفضل جلیلی که شب گذشته برای اکران تازه ترین فیلمش مسیر معکوس در فرانسه راهی این کشور شد، گفت: خوشبختانه فرانسه با سینماگران ایرانی همکاری کرد و واکسن های ما را پذیرفت.

این روزها جشنواره ای با نام سینمای ایران در شانتییی فرانسه برگزار می شود که ابوالفضل جلیلی هم رییس هیات داوران ایرانی آن است و هم خودش با فیلم مسیر معکوس در این رویداد حضور دارد.

البته این فیلم در بخش خارج از مسابقه و در اختتامیه جشنواره نمایش داده خواهد شد.

جلیلی در گفتگو با ایسنا از دو موضوع ابراز خوشحالی کرد؛ همراهی مسئولان فرانسه با فیلمسازان ایرانی برای حضور در این کشور و همینطور از اینکه تندیس این جشنواره با الهام از شعرها و آثار عباس کیارستمی طراحی و ساخته شده است.

او که شامگاه چهارشنبه، 12 آبان ماه راهی فرانسه شد، چند ساعتی پیش از سفرش در گپ و گفتی کوتاه با ایسنا از مسئولان جشنواره شانتییی و نیز بخش بهداشت فرانسه قدردانی کرد که واکسن های سینوفارم فیلمسازان ایرانی را پذیرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفضل جلیلی : خوشبختانه فرانسه واکسن های ما را قبول کرد!

ابوالفضل جلیلی : خوشبختانه فرانسه واکسن های ما را قبول کرد!