مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-04ورزشي

با آینده نسل بعد بازی نکنیم!


کودکان بدون سانسور فیلم خود را در کلاس مجازی می فرستند، ولی ناگهان گوشه ای از این فیلم به عنوان سوژه ای برای خنده در فضای بی رحم مجازی پخش می شود و شاید آینده کودک را به چالش بکشد.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله _ مرضیه کیان: از شب قبل با پسرم کلنجار می روم که سر ساعت در کلاس آنلاین حاضر شود و تکالیفش را انجام دهد.

بازیگوشی بچه ها در کلاس های حضوری غیر قابل کنترل است، چه برسد به کلاس های آنلاین و نشستن جلوی صفحه گوشی یا تبلت، آن هم در محیط خانه که ممکن است هزار و یک چیز باعث به هم خوردن تمرکزشان شود! از این بدتر استرس به اصطلاح سوتی دادن هم شده قوز بالا قوز… این جملات، صحبت های مشترک اکثر مادرانی است که سن فرزندشان به مدرسه رفتن قد می دهد و با شرایط پیش آمده، درگیر کلاس های آنلاین هستند.

جدا از تمام مشکلاتی که آموزش مجازی به همراه دارد، موضوع مدنظر ما در این گزارش، دست به دست شدن اشتباهات سهوی است که از سوی دانش آموزان سرمی دهد و به سوتی های کلاس آنلاین مصطلح شده است.

شاید اگر به چند سال قبل برگردیم و کلیپ معروف شیب؟ بام؟ بیژن اشکورکیایی را به یادآوریم، همان ویدئویی که در گوشی های غیر هوشمند با بلوتوث و اینفرارد (اشعه مادون قرمز) دست به دست می شد و باعث خنده بسیاری از ما شده بود، چه بلایی سر بیژن آورد و باعث شد تا چند سال ترک تحصیل کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با آینده نسل بعد بازی نکنیم!

با آینده نسل بعد بازی نکنیم!