مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-04سياسي

4 پروژه مهم گرمسار در ردیف مصوبات سفر هیئت دولت قرار گرفتند


وزیر دادگستری بابیان اینکه چهار پروژه مهم گرمسار در ردیف مصوبات سفر قرار گرفتند، گفت: حل مشکلات این چهار حوزه به منطقه و کشور کمک بسزایی خواهد کرد.

- امین حسین رحیمی در پایان بازدید از چهار پروژه مهم شهرستان گرمسار در گفتگو با خبرنگار مهر ، در پاسخ به این پرسش که دستاورد سفر وی به منطقه چه بود ضمن بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پروژه مهمی نه تنها برای شهرستان گرمسار و استان سمنان بلکه برای کل کشور مفید است، ابراز داشت: در صورت راه اندازی و اتمام تمام پروژه ها این منطقه سهم بسزایی در اقتصاد خواهد داشت.

وی بابیان اینکه علیرغم همه این تفاسیر منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با مشکلات عدیده ای نیز مواجه است، افزود: نبود گمرک یکی از مشکلات موجود است که می بایست در منطقه فعال و تشکیلات آن مصوب و مستقر شود.

وزیر دادگستری بابیان اینکه بحث بندر خشک در این منطقه مطرح و حائز اهمیت است، ابراز داشت: در این مورد نیز به نظر می رسد عدم هماهنگی دو وزارت خانه مشکلی بر سر تحقق این مسیر است که در مصوبات سفر همه این مسائل ذکر و برای آن ها چاره جویی خواهد شد.

رحیمی بابیان اینکه سیلوی هزار تنی گرمسار بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: این پروژه ای که از شروع عملیات اجرایی آن تاکنون با کندی پیش رفته است لذا در مصوبات سفر بودجه بیشتری برای آن مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه مهم گرمسار در ردیف مصوبات سفر هیئت دولت قرار گرفتند

4 پروژه مهم گرمسار در ردیف مصوبات سفر هیئت دولت قرار گرفتند