مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-04سياسي

استکبارستیزی 13 آبان باید الگوی هر روزه ما باشد


الگوگیری از مبارزه با استکبار در 13 آبان باید هر روز انجام شود و ما باید متناسب با توطئه استکبار به مقابله با آن بپردازیم.

- حسین بامیری نماینده مردم محدود به مرزهای ایران نیست و با بیدار شدن ملل مختلف و الگوگیری از رفتار مردم ایران ما شاهد مقابله با استکبار در میان ملل مختلف هستیم.

وی افزود: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 58 نشان دهنده بلوغ فکری دانش آموزان و شناخت دقیق آنها از روحیه استکباری آمریکا بوده است و ما هم در سال های متمادی شاهد پاسداشتن این اقدام از سوی امام راحل و رهبر معظم ا نقلاب بوده ایم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نه هر سال بلکه هر روزمان باید 13 آبان باشد و از رفتار ضداستکباری دانش آموزان در آن سال هر روز باید الگو بگیریم و استکبارستیز باشیم.

بامیری خاطرنشان کرد: رفتار ما در مقابل استکبار و به واقع استکبارستیزی ما باید متناسب با شرایط باشد و ما با توجه به رفتارها و دسیسه های استکبار جهانی عکس العمل و مقابله متناسب با آن را داشته باشیم.

وی افزود: ما باید این پیام و ایده 13 آبان را با رفتار صحیح مان و با استکبارستیزی مان به نسل های بعد منتقل کنیم و این رفتار همانطور که گفتم باید متناسب با این شرایط تعیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی 13 آبان باید الگوی هر روزه ما باشد

استکبارستیزی 13 آبان باید الگوی هر روزه ما باشد