مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-04سياسي

افتتاح 4 پروژه فناوری و نوآوری در گلستان با حضور معاون رییس جمهور


رییس پارک علم و فناوری استان گلستان از افتتاح چهار پروژه فناوری و نوآوری در استان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهدی غفاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان در نوع خود حرکت جهادی است و ما آماده حمایت از استارت آپ ها مخصوصاً در بخش تولید محتوا، اپلیکیشن و بازی های موبایلی هستیم.

وی تصریح کرد: پارک علم و فناوری می تواند حمایت های زیرساختی، تجهیزاتی، تسهیلاتی، آموزشی، تجاری سازی و مربیگری برای رشد استارتاپ ها داشته باشد، سرمایه گذاری در این بخش می تواند بستر مناسبی برای رشد استارتاپ ها برای رسیدن به موفقیت شان تا رسیدن به بازار فراهم کند.

رییس پارک علم و فناوری استان گلستان در خصوص پروژه های قابل افتتاح نوآوری استان افزود: براساس آخرین هماهنگی که انجام شد ستاری معاون علم و فناوری ریاست جمهوری روز سه شنبه برای افتتاح پروژه های حوزه علم و فناوری استان گلستان سفر خواهند کرد، تعدادی از مدیران عامل شتاب دهنده کشوری و استانی در این سفر حضور خواهند داشت.

غفاری بیان کرد: مهم ترین پروژه حوزه فناوری که با حضور معاون رییس جمهور افتتاح می شود فاز یک کارخانه نوآوری گرگان است که مراحل تجهیز، نوآوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه فناوری و نوآوری در گلستان با حضور معاون رییس جمهور

افتتاح 4 پروژه فناوری و نوآوری در گلستان با حضور معاون رییس جمهور