مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-04ورزشي

پروژه های جدید قبل از تکمیل طرح های نیمه تمام در استان تهران آغاز نشود


نباید پروژه های جدید قبل از تکمیل طرح های نیمه تمام در استان تهران آغاز شود.

- ، محسن منصوری صبح پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل شهرستان قرچک طی سخنانی گفت: در بازدید از زیرگذر طالب آباد اطمینان حاصل شد که این پروژه حتماً به صلاح مردم است اما به فرماندار قرچک دستور دادم تا با تشکیل تیم فنی بر روند اجرای پروژه نظارت کنند.

وی افزود: موارد مربوط به زیرگذرهای شهرستان قرچک که عمدتاً نیمه کاره هستند به هیچ عنوان زیبنده استان تهران نیست و دستور اکید به فرمانداران داده شده تا پروژه های نیمه تمام به تکمیل نشده اند پروژه دیگری در شهرستان های استان آغاز نشود.

استاندار تهران افزود: با مذاکره ای که با شهردار قرچک شد به این جمع بندی رسیدیم، که ایستگاه قطار در شهرستان قرچک باید اصلاح هندسی شود شود وضعیت فعلی این ایستگاه در شأن مردم نیست.

منصوری گفت: امکان آن وجود داشت پس از تکمیل پروژه ریلی در شهرستانی های ورامین، قرچک و پیشوا، پروژه ریلی در گرمسار ادامه یابد، می توانست پروژه ریلی ابتدا در دشت ورامین تکمیل شود و بعد به گرمسار برود.

وی افزود: مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی قرچک در حوزه های مختلف نظیر جهاد کشاورزی و امکانات زیرساختی ظرف مدت یک ماه باید پیگیری و اعلام شود، مسئولان باید تعارفات را کنار بگذارند و مشکلات را به وضوح بیان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های جدید قبل از تکمیل طرح های نیمه تمام در استان تهران آغاز نشود

پروژه های جدید قبل از تکمیل طرح های نیمه تمام در استان تهران آغاز نشود