مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-04اقتصادي

استاندار تهران: پروژه های نیمه کاره، سریع تر تعیین تکلیف شوند


استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و موانع تولید استان که در فرمانداری قرچک برگزار شد، در خصوص پروژه های نیمه کاره استان گفت: باید هرچه سریع تر این پروژه های نیمه کاره استان تهران تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محسن منصوری استاندار تهران صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در فرمانداری قرچک برگزار شد، اظهار کرد: در شأن استان تهران نیست که چندین پروژه نیمه کاره در استان تهران وجود داشته باشه باید هرچه سریعتر این پروژه های نیمه کاره استان تهران تعیین تکلیف شود.

وی گفت: باید مدیریت منابع مالی انجام گیرد، در پروژه های عمرانی باید اقدامات مهندسی باشد، فاز اول خطوط ریلی تا شهرستان پیشوا انجام شود و در دستور کار قرار گیرد.

استاندار تهران افزود: توزیع منابع را در مدیریت به درستی انجام دهید، ساخت ایستگاه راه شهرستان قرچک توسط شهرداری قرچک انجام می شود و شهردار قرچک قول مساعد داد تا به زودی ساخت ساختمان ایستگاه  راه  را در دستور کار قرار دهد.

منصوری در خصوص شهرک صنعتی قرچک بیان کرد: شهرکی که به این خوبی در حال پیشرفت و توسعه است نباید درگیر پروسه اداری شود، در این شهرک دو قطعه زمین به ابعاد 23 هکتار و 64 هکتار دچار مشکل است مقرر شد قطعه 23 هکتاری در جلسه رفع موانع تولید و جهاد کشاورزی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: پروژه های نیمه کاره، سریع تر تعیین تکلیف شوند

استاندار تهران: پروژه های نیمه کاره، سریع تر تعیین تکلیف شوند