مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-04بين الملل

سرمایه گذاری و انتقال فناوری محور رایزنی مقامات ازبکستان و ژاپن


معاون وزیر امور خارجه ازبکستان و مدیر منطقه ای شرکت «Mitsui» ژاپن در کشورهای جامعه همسود در دیداری در شهر «تاشکند» اجرای طرح هایی با فناوری های پیشرفته در این کشور را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، غیرت فاضل اف معاون وزیر امور خارجه ازبکستان و هیروشی مگورا مدیر منطقه ای شرکت Mitsui ژاپن در کشورهای جامعه همسود در دیداری در شهر تاشکند اجرای طرح هایی با فناوری های پیشرفته را بررسی کردند.

طرفین در این دیدار چشم انداز همکاری های سرمایه گذاری، اجرای طرح های فن آوری های پیشرفته در ازبکستان را بررسی کردند.

مگورا تاکید کرد پتانسیل بسیار ازبکستان مورد علاقه محافل بازرگانی ژاپن است که این کشور را به عنوان یک مسیر مهم برای توسعه همکاری های بازرگانی می شناسند.

   طرفین آمادگی خود را برای تداوم همکاری های نزدیک اعلام کردند و علاقمندی خود را برای تحقق پتانسیل موجود برای همکاری های دوجانبه در زمینه های اقتصادی و بازرگانی، سرمایه گذاری و نوآوری ابراز داشتند.

طرفین در پایان این دیدار در مورد تداوم گفت و گوها در سطح وزارتخانه ها، سازمان ها و محافل بازرگانی دو کشور به توافق رسیدند.

  هم اکنون در ازبکستان 17 شرکت مشترک با سرمایه سرمایه گذاران ژاپنی در زمینه های نفت و گاز، پتروشیمی، تولید تجهیزات انرژی، ماشین سازی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری و انتقال فناوری محور رایزنی مقامات ازبکستان و ژاپن

سرمایه گذاری و انتقال فناوری محور رایزنی مقامات ازبکستان و ژاپن