مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-04بين الملل

نیمی از کودکان غزه به حمایت روحی روانی نیاز دارند


آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطین (آنروا) اعلام کرد نیمی از کودکان فلسطینی در نوارغزه به علت پیامدهای جنگ اخیر رژیم صهیونیستی، - به نقل از پایگاه خبری النشره، آنروا اعلام کرد بیش از نیمی از کودکان فلسطینی در نوارغزه به علت پیامدهای جنگ اخیر رژیم صهیونیستی در ماه مه گذشته، به حمایت و مشاوره روحی و روانی نیاز دارند.

این مطلب را توماس وایت رییس جدید این آژانس در نوارغزه که ماه آگوست عهده دار این مقام شده است، در نشستی خبری که در دفتر او برگزار شد، اعلام کرد.

وایت افزود پس از بررسی های انجام شده درباره پناهجویان فلسطینی در نوارغزه پی بردیم پیامدها و زیان روحی و روانی به ویژه در میان کودکان این منطقه به شدت افزایش یافته است.

9 هزار و 90 کودک فلسطینی در چند وقت اخیر گرفتار مشکلات رفتاری و صدمات ناشی از جنگ بوده و مورد حمایت و پشیتبانی روحی و روانی قرار گرفته اند.

وایت اعلام کرد: جنگ اخیر اسراییل پیشرفت اقتصادی در نوارغزه را که پیش بینی می شد امسال به نسبت سه دهم درصد افزایش یابد، با مشکل مواجه کرد.

این مقام آنروا خاطرنشان کرد: شرایط نوارغزه دشوار است، به ویژه که میزان بیکاری و فقر در این منطقه در حال افزایش است و هر شخصی که حقوق ماهیانه دریافت می کند معمولا مخارج دو یا سه خانواده دیگر را نیز تأمین می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از کودکان غزه به حمایت روحی روانی نیاز دارند

نیمی از کودکان غزه به حمایت روحی روانی نیاز دارند