مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-04سياسي

آغاز جمع آوری معتادان متجاهر تهران از هفته آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری، استاندار تهران در حاشیه بازدید از پروژه ها و طرح های شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - استاندار تهران گفت: ساماندهی و توانمندسازی معتادان متجاهر در قالب طرح آسیب های اجتماعی از برنامه هایی است که مشترکاً با همکاری دستگاه های مختلف و محوریت استانداری تهران انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محسن منصوری، استاندار تهران در حاشیه بازدید از پروژه ها و طرح های شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه آهن قرچک ـ ورامین از مرکز شهر تردد می کند و در این ارتباط احداث زیرگذر هایی در مسیر این خط آهن شروع شده است، اما متأسفانه به دلیل کمبود منابع و البته عدم هماهنگی بین دستگاه ها این کار متوقف شده است که در جلسه ای که امروز برگزار شد به این موضوع پرداخته و قرار شد تقسیم کار صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس به زودی فعالیت احداث این زیرگذر آغاز خواهد شد و در این زمینه قطعاً اعتبارات لازم تأمین و هماهنگی بین دستگاه ها صورت خواهد پذیرفت.

استاندار تهران به شهرک صنعتی قرچک اشاره کرد و گفت: به جرأت می توان گفت؛ فعال ترین شهرک صنعتی در استان تهران این مجموعه است که در چند سال گذشته بالغ بر 200 واحد صنعتی در این شهرک صنعتی به بهره بردرای رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جمع آوری معتادان متجاهر تهران از هفته آینده

آغاز جمع آوری معتادان متجاهر تهران از هفته آینده