مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-04ورزشي

مدال آوران مسابقات جهانی ورزش کارگری تجلیل می شوند


رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری از تجلیل مدال آوران مسابقات جهانی ورزش کارگری شرکت ها و جام جهانی فوتبال توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد.

- جواد رمضی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کاروان ایران در سومین دوره مسابقات جهانی ورزش شرکت ها در ایران با کسب 64 مدال در جایگاه سوم قرار گرفت.

هر چند در این دوره تعداد مدال های خود را از 31 مدال دوره قبل تا 64 مدال افزایش دادیم و کاروان ایران رشد چشمگیری در این دوره داشت، اما به جایگاه بهتر سومی نتوانستیم دست پیدا کنیم.

وی یکی از موفقیت های کاروان ایران در سومین دوره مسابقات جهانی شرکت ها را مشارکت بیشتر کارفرماها در جهت حمایت از اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی عنوان کرد و افزود: حمایت کارفرماها از اعزام ورزشکاران به تورنمنت های برون مرزی نشان از آن دارد که ورزش کارگری جایگاه خود را در کشور پیدا کرده و در حال پیشرفت است.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری همچنین از تجلیل مدال آوران مسابقات جهانی ورزش شرکت ها و جام جهانی فوتبال توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم روز شنبه 22 آبان در محل وزارتخانه برگزار می شود و از مدال آوران مسابقات جهانی ورزش شرکت ها و جام جهانی فوتبال توسط وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تجلیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران مسابقات جهانی ورزش کارگری تجلیل می شوند

مدال آوران مسابقات جهانی ورزش کارگری تجلیل می شوند