مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-04سياسي

دهه پنجم انقلاب، دهه سرنوشت ساز جدال تاریخی با آمریکاست


در بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آمده است: تحلیل واقع بینانه رویارویی انقلاب اسلامی و نظام سلطه جوی آمریکا از حساسیت ویژه دوره تاریخی معاصر حکایت می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را فرصت آشکارسازی عوامل افول امریکا و بازنمایی گفتمان سلطه ستیزی و سلطه گریزی برای آحاد حق طلبان و آزادی خواهان جهان دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: رخدادها و حوادث 13 آبان ماه که در سه مقطع خاص، جلوه های متمایزی از تاریخ ضدآمریکایی و استکبار ستیزی ملت ایران را یادآور و ترسیم می کند، نشان دهنده شکست شیطان بزرگ در این مصاف بزرگ و راهبردی است.

این بیانیه می افزاید: تبیین و تحلیل واقع بینانه و آینده نگرانه رویارویی انقلاب اسلامی و نظام سیطره طلب و سلطه جوی آمریکا از حساسیت ویژه دوره تاریخی معاصر حکایت می کند، به گونه ای که با قاطعیت می توان گفت دهه پنجم انقلاب، دهه سرنوشت ساز جدال تاریخی ملت ایران و هیأت حاکمه ایالات متحده آمریکا به شمار می رود.

این بیانیه زنده ماندن و فراگیری شعار مرگ بر آمریکا در فضای ملی، منطقه ای و حتی جهانی را پویایی ندای ابراهیمی خمینی بت شکن در روند حرکت ملت های حق طلب و استکبارستیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه پنجم انقلاب، دهه سرنوشت ساز جدال تاریخی با آمریکاست

دهه پنجم انقلاب، دهه سرنوشت ساز جدال تاریخی با آمریکاست