مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-04سياسي

هیچ انسان مومن و آزاده ای سازش با مستکبر را نمی پذیرد


دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه هیچ انسان مومن و آزاده ای سازش با مستکبر را نمی پذیرد، گفت: هر انسانی که آزاده باشد به خود اجازه فکر کردن در رابطه با سازش با مستکبر را نمی دهد چه برسد به تلاش برای سازش.

- محمدحسین کاظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: یوم الله 13 آبان در جمهوری اسلامی ایران یادآور یک مهم است و آن هم تسخیر لانه جاسوسی به دست دانش آموزانی که به بلوغ فکری و اجتماعی رسیده بودند و یادآور شجاعت ها و درس های مهم آن عزیزان است.

وی افزود: استکبار و مبارزه با استکبار و یا همان استکبار ستیزی می تواند در جبهه های مختلفی شکل بگیرد استکبار سیاسی، استکبار فرهنگی، استکبار اقتصادی و.

در قرن جدید و در گام دوم انقلاب اسلامی، ایران عزیزمان با چالش هایی روبرو است که به اقتضا زمان و با توجه به شرایط حساس سیاسی، مدیریتی و اجتماعی به وجود آمده است.

کاظمی ادامه داد: اگرچه در سال 57 به دست دلیران دانش آموز و دانشجو لانه جاسوسی و مرکز ایجاد فتنه تسخیر شد اما دشمن زخم خورده سال های بعد در لباسی اتو کشیده و شیک با دستانی چدنی با روکش مخملی آمد و با لبخندهای خود دل برخی سیاسیون را برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ انسان مومن و آزاده ای سازش با مستکبر را نمی پذیرد

هیچ انسان مومن و آزاده ای سازش با مستکبر را نمی پذیرد