مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-04دانش

همکاری های علمی و رتبه بندی دانشگاه آزاد بررسی شد


نشست مشترک مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه استنادی علوم(ISC) و پایش علم و فناوری(سابقا پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به میزبانی ISC برگزار شد.

- نشست مشترک مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه استنادی علوم(ISC) و پایش علم و فناوری(سابقا پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به میزبانی ISC برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با حضور دکتر علاءالدین بروجردی معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مدیران کل امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی و رییس دبیرخانه علمی پایش دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز، دکتر محمدرضا قائدی سرپرست و سایر مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز، دکتر محمدجواد دهقانی، ریاست موسسه استنادی علوم(ISC) و پایش علم و فناوری، دکتر منصور حقیقت و دکتر هاجر صفاهیه معاونین پژوهش و فناوری، و دکتر محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی سرپرست مدیریت همکاری های علمی و بین المللی ISC برگزار شد.

این نشست در راستای سیاست های کلان موسسه استنادی علوم(ISC) و پایش علم و فناوری و بررسی زمینه های گسترش همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه استنادی علوم(ISC) و پایش علم و فناوری در حوزه های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری و رتبه بندی واحدهای دانشگاه آزاد اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های علمی و رتبه بندی دانشگاه آزاد بررسی شد

همکاری های علمی و رتبه بندی دانشگاه آزاد بررسی شد