مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-04اقتصادي

بازگشت اعتبار به سازمان توسعه تجارت/ تحول تجارت خارجی در دولت سیزدهم


رییس اتاق مشترک ایران و چین با اشاره به برخی اتفاقات بزرگ در حوزه تجارت خارجی کشور از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت: با اقدامات انجام شده دوباره اعتبار به سازمان توسعه تجارت ایران بازگشت.

- مجیدرضا حریری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم در رابطه با حوزه تجارت خارجی، بیان کرد: با توجه به زمان کوتاهی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است، نمی توان کارنامه آن را نقد کرد اما در این مدت کوتاه چند اتفاق بزرگ در حوزه تجارت خارجی افتاده است.

  * احساس تحول در سیاستگذاری های تجاری وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت ایران رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه اولین اتفاق، ایجاد فضای متحول در بخش های مرتبط با حوزه تجارت خارجی کشور، افزود: برگزاری جلسات، سیاست گذاری های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت حاکی از یک روحیه متحول است به طوری که کاملا احساس می شود در این بخش ها تحول مثبتی در حال وقوع است.

  * گام مثبت دولت در ابلاغ بخشنامه ستاد اقتصادی دولت در حوزه تجارت خارجی  حریری اظهار داشت: دومین اتفاق مثبت در حوزه تجارت خارجی از زمان آغاز به کار دولت رییسی، مربوط به ابلاغ بخشنامه ستاد اقتصادی دولت در حوزه تجارت خارجی کشور است که در آن تنوع مبادی ورودی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اعتبار به سازمان توسعه تجارت/ تحول تجارت خارجی در دولت سیزدهم

بازگشت اعتبار به سازمان توسعه تجارت/ تحول تجارت خارجی در دولت سیزدهم