مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-04سياسي

13 آبان آغاز جریان افول آمریکا بود


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که 13 آبان آغاز جریان ضداستکباری و افول آمریکا بود، گفت: آمریکا در حالی سخن از بازگشت به برجام و مذاکره می زند که بلافاصله در رفتاری دوگانه، - ایسنا/یزد معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان این که 13 آبان آغاز جریان ضداستکباری و افول آمریکا بود، گفت: آمریکا در حالی سخن از بازگشت به برجام و مذاکره می زند که بلافاصله در رفتاری دوگانه، شخصیت ها و نهادهای کشورمان را تحریم می کند یا آن حرکت مذبوحانه را در دریای عمان انجام می دهد.

سید محمد حسینی در گردهمایی راهپیمایان سیزده آبان شهر یزد که در محل حسینیه امیر چقماق و در کنار گلزار شهدای گمنام مدفون در این مجموعه تاریخی برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید سیزده آبان را برای نسل جوان و نوجوان ایران بازگو کنیم تا بدانند آمریکا از گذشته تاکنون چه جنایاتی در حق مردم کشورمان کرده است.

وی به تعدی روز گذشته آمریکایی ها به نفتکش ایرانی در دریای عمان اشاره و تصریح کرد: آمریکایی ها سالیان سال است که چنین تجاوزاتی می کند.

وی بیان کرد: آمریکا به بیش از 60 کشور جهان لشکرکشی کرده و امروز شاهدیم که پس از 20 سال با افتضاح از کشور افغانستان خارج می شود واین همان روحیه استکباری آمریکایی هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان آغاز جریان افول آمریکا بود

13 آبان آغاز جریان افول آمریکا بود