مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-04سياسي

آمریکا توسط سپاه در دریای عمان خار و ذلیل شد


نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله با اشاره به اینکه آمریکا در دریای عمان توسط نیروی دریایی سپاه خار و ذلیل شد، گفت: نسل جوان امروز سقوط آمریکا را خواهند دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی شیرازی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله سیزده آبان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: به آمریکایی ها اعلام می کنیم که این جزیی از نیروی دریایی سپاه ایران است و اگر ما کل نیروی دریایی، بسیج مردمی و نیروی قدس، ارتش و همه نیروی های مسلح را وارد میدان کنیم به طور قطع، آن روز دیگر آمریکایی ها حیاتی نخواهد داشت.

وی گفت: امروز نیروی دریایی سپاه آن هم چند تن از نیروی های دلاور دریایی سپاه، آمریکا را در دریای عمان و خلیج فارس ذلیل و خار کردند و امروز شاهد افول قدرت آمریکا در منطقه هستیم.

حجت الاسلام شیرازی افزود: آمریکایی ها امروز در صحنه تبلیغات جهانی، ابزار تبلیغاتی زیادی دارند و با جنگ تبلیغاتی تلاش می کنند که دل ملت ها را خالی کنند، برخی ها فکر می کنند که آمریکایی ها قدرتمند هستند اما باید دانست که آمریکایی دیگر قدرتی ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه هر جایی که ملتی مقاومت کرد دشمن شکست خورده است، گفت: امروز مردم ایران اسلامی برای مردم جهان الگو بوده و این حضور ملت ایران در صحنه مبارزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا توسط سپاه در دریای عمان خار و ذلیل شد

آمریکا توسط سپاه در دریای عمان خار و ذلیل شد