مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-04سياسي

13 آبان نماد حق طلبی ملت ایران و شکست ابهت و اقتدار آمریکاست


تولیت آستان قدس رضوی یوم الله 13 آبان را نماد حق طلبی و مبارزه علنی ملت ایران برابر استکبار و شکست ابهت و اقتدار آمریکا دانست.

- ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی یوم الله 13 آبان را نماد حق طلبی و مبارزه علنی ملت ایران برابر استکبار و شکست ابهت و اقتدار آمریکا دانست.

حجت الاسلام احمد مروی امروز در جلسه هیئت امنای حرم مطهر رضوی که در تالار ولایت بارگاه مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن یوم الله 13 آبان روز استکبارستیزی، این روز را برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی خواند و اظهار کرد: 13 آبان نماد حق طلبی و مبارزه علنی ملت ایران و جوانان انقلابی در برابر شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و شکست ابهت و اقتدار آمریکا و جمع کردن بساط توطئه استکبار علیه انقلاب اسلامی است.

وی 13 آبان را روز قطع آخرین نفوذها و ارتباطات آمریکا در ایران دانست و تصریح کرد: در این روز ظلم ستیزی، آزادی خواهی، ایستادگی و مقاومت ملت آزاده ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی و سیاست های استکباری آمریکا تبلور یافت.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، حجت السلام مروی با بیان اینکه برای حرکت 13 آبان بهترین تعبیر را امام راحل داشتند که تعبیر انقلاب دوم را به کار بردند، گفت: امید است با استعانت الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) ملت مقاوم، صب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان نماد حق طلبی ملت ایران و شکست ابهت و اقتدار آمریکاست

13 آبان نماد حق طلبی ملت ایران و شکست ابهت و اقتدار آمریکاست