مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-04سياسي

13 آبان روزی است که مردم ایران سینه خودشان را در مقابل آمریکای جهانخوار ستبر کردند


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: 13 آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران و روزی است که مردم ما سینه خودشان را در مقابل آمریکای جهانخوار ستبر کردند.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: پیام 13 آبان به برکت پیروزی انقلاب اسلامی هم اینک در کل جهان عملیاتی شده و مستضعفان عالم از پیام این روز درس های بزرگی گرفته و به آن عمل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری امروز در تجمع 13 آبان که در را داد و اعلام کرد که هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نخواهند رفت.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری اظهارداشت: آمریکا که بیش از 80 درصد ثروت جهانی را در اختیار دارد با حرص و طمع به دنبال سرمایه ها و منابع سایر کشورهای جهان است.

وی تصریح کرد: همچنین لابی صهیونیست ها با تمام ثروت خودشان پشت سر ارتش آمریکا برای از بین بردن منابع کشورهای مختلف دنیا قرار دارند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: جوانان انقلابی ما در 13 آبان به این نتیجه رسیدند که سفارتخانه آمریکا یک سفارتخانه نیست بلکه یک جاسوسخانه بوده که به دنبال اختلاف بین کشورهای اسلامی و شیعه و سنی است.

وی ادامه داد: اسناد زیادی از سفارتخانه آمریکا پس از تسخیر آن به دست جوانان انقلابی افتاد که تمام نقشه ها و برنامه های شوم آنان را نشان می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان روزی است که مردم ایران سینه خودشان را در مقابل آمریکای جهانخوار ستبر کردند

13 آبان روزی است که مردم ایران سینه خودشان را در مقابل آمریکای جهانخوار ستبر کردند