مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-04اقتصادي

اجرای طرح های پدافند غیرعامل در آبفا بوشهر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر گفت: اجرای طرح های پدافندی نقش مهمی در پیشگیری از بحران آب دارد.

- عبدالحمید حمزه پور ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با بیان اینکه آب یکی از مهم ترین نیازهای حیاتی بشر و سلامت مردم به طور مستقیم وابسته به مصرف آب سالم است، گفت: منابع تأمین آب جزء مراکز مهم و حساس بوده است و در صورت آسیب دیدن موجب بروز بحران وآسیب جدی می شود، به همین دلیل اجرای طرح های پدافندی نقش مهمی در پیشگیری از بحران دارد.

وی با بیان اینکه طرح های پدافند غیرعامل در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اجرا شده است گفت: هدف از اجرا طرح های پدافند غیرعامل در تأسیسات آب و فاضلاب را افزایش پایداری و کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان ها و تأسیسات و تجهیزات زیربنایی آبرسانی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب بوشهر تصریح کرد: شاخص های حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را در 4 محور، مطالعات تأمین و توزیع آب اضطراری، انجام طرح های مقاوم سازی تأسیسات مقابله با چالش های کم آبی در شرایط خشکسالی، پدافند سایبری و زیستی و تأمین برق اضطراری عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر، حمزه پور با بیان اینکه 8 تا 14 آبان به نام هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است افزود: تأمین آب شرب یکی از موضوعات بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های پدافند غیرعامل در آبفا بوشهر

اجرای طرح های پدافند غیرعامل در آبفا بوشهر