مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-04سياسي

ایجاد امیدواری در مردم و وحدت، راه مبارزه با استکبار است


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه مبارزه با استکبار راه روشنی است، راهبرد آن ها تضعیف و وابسته کردن ماست و راهکار نخست ما ایجاد امیدواری در میان مردم است.

- راه دوم خدمت بیشتر به مردم است تا رضایت مردم به دست آید و همچنین وحدت و همگرایی در میان مردم اقدام دیگر برای مقابله با استکبار است.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در اجتماع ضد استکباری یوم الله 13 آبان که امروز پنجشنبه 13 آبان در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، بیان کرد: راهبرد اصلی استکبار این است که ملت ها را ضعیف نگه دارد و آن ها را به خود وابسته کنند، ولی شیوه استکبار برای تحقق خواسته اش در زمان های مختلف متفاوت است در حال حاضر شیوه آمریکا در برخورد با کشور ما متفاوت شده است الان می خواهند ما را با تحریم ها و فشارهای اقتصادی ضعیف کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن ها با مذاکرات هسته ای خواستند قدرت هسته ای را از ما بگیرند و تا اندازه ای هم پیش روی کردند، ولی ملت در مقابل آن ها ایستاد.

وی گفت: دشمن در حادثه اخیر آخرین زورآزمایی را داشت و دزدان دریایی را به کمک خود آورد ولی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه محکم ایستادند و با اقتدار استکبار را رسوا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امیدواری در مردم و وحدت، راه مبارزه با استکبار است

ایجاد امیدواری در مردم و وحدت، راه مبارزه با استکبار است