مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-04سياسي

مطالب مرتبط با تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی در کتاب های درسی


13 آبان سالروز اتفاق تاریخی تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی است؛ در همین راستا چندین محتوا در کتاب های درسی گنجانده شده که به معرفی آنها می پردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، نظر به اهمیت کتاب های درسی به عنوان یک رسانه در نشر و انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به دانش آموزان، به مناسبت فرارسیدن روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده، بخشی از محتوای مرتبط با این وقایع مهم در کتاب های درسی به صورت نمایشگاه مجازی ارائه می شود.

برخی محتواهای ارائه شده در کتاب های درسی شامل کتاب اقتصاد: پایه دهم و یازدهم: اشاره به تحریم های نظامی و غیرنظامی دولت آمریکا علیه ایران؛ کتاب هویت اجتماعی: پایه دوازدهم: اشاره به واقعه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تصویر کتاب اسناد مربوطه؛ کتاب تاریخ (3) ایران و جهان (رشته ی ادبیات و علوم انسانی): پایه دوازدهم: اشاره به متن دو سند آماده ی لانه جاسوسی آمریکا؛ کتاب تاریخ (3) ایران و جهان (رشته ی علوم و معارف اسلامی): پایه دوازدهم: اشاره به علل تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

معرفی روز شمار روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالب مرتبط با تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی در کتاب های درسی

مطالب مرتبط با تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی در کتاب های درسی