مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-04سياسي

بارگذاری جدید در حوضه آبریز زاینده رود براساس حکم قضایی ممنوع شد


رییس کل سابق دادگستری استان اصفهان گفت:اخیرا رأیی را صادر کردیم که بارگذاری جدید در حوضه آبریز زاینده رود ممنوع شدو در این زمینه ضروری است که گفتمانی نیز با دیگر استان ها شکل بگیرد.

- ، محمدرضا حبیبی ظهر پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه بیش از سه دهه در استان اصفهان فعالیت داشتم و مسئولیت های مختلفی را در این استان داشتم، اظهار داشت: نقش دستگاه قضایی در استان اصفهان همچون دیگر استان ها بسیار قابل توجه است و چنانچه غفلتی در کارهایم داشتم، عذرخواهی می کنم.

وی ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام اسدالله جعفری رییس کل جدید دادگستری استان اصفهان ابراز داشت: از همه همکارانم درخواست دارم با صمیمیت با رییس جدید همکاری داشته باشند.

ماهانه یک هزار پرونده به مراکز قضایی اصفهان وارد می شود رییس کل سابق دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان به صورت میانگین یک هزار پرونده وارد هر مرکز قضایی می شود، گفت: حجم کار در این استان قابل توجه است.

وی در ادامه با اشاره به حقوق عامه در استان اصفهان افزود: آلودگی مستمر هوای اصفهان و چند شهر دیگر استان از جمله حقوق عامه است که دستگاه قضایی نباید از آن غافل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری جدید در حوضه آبریز زاینده رود براساس حکم قضایی ممنوع شد

بارگذاری جدید در حوضه آبریز زاینده رود براساس حکم قضایی ممنوع شد