مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-04سياسي

امروز صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی است


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:نحوه مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی متفاوت شده و  امروز صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی و توطئه هایی است که سفره، - اشتغال ،مسکن و ازدواج مردم را هدف قرار داده است.

کیومرث سرمدی واله در مراسم تجمع 13 آبان شهرستان اسدآباد که با حضور با شکوه تمامی اقشار این شهرستان و با رعایت پروتکل ها برگزار شد،اظهار کرد: امروز به جایی رسیده ایم که در دنیا در مقابله با آمریکا حرف اول را می زنیم و دنیا در برابر عظمت شهدا،جوانان و نوجوانان و ملت ما زانو زده اند و ما با افتخار به شهدا عرض می کنیم وطن ایران اسلامی همچنان سرفراز و پرافتخار ایستاده است.

وی با بیان اینکه امروز نحوه مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی متفاوت شده ،افزود: یک زمان راهپیمایی و شهادت در کوچه و خیابان، مقابله با منافقین و توطئه های نظامی ،هشت سال دفاع مقدس و حضور در جبهه های جنگ و امروز صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی و توطئه هایی است که سفره، معیشت، مسکن، اشتغال و ازدواج مردم را هدف قرار داده و نشانه رفته است.

سرمدی واله خاطر نشان کرد:نمایندگان مجلس، علما، دولت ،مسئولین و توده مردم وظیفه دارند در این جبهه جدید ایستادگی کرده و توطئه های دشمن را در این جنگ تروریسم اقتصادی نقش بر آب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی است

امروز صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی است