مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-04سياسي

آِیت الله مدرسی: تامین مسکن مهمترین مطالبه مردم از دولت انقلابی است


امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به وضعیت آشفته بازار اجاره بها در حوزه مسکن و تامین سرپناه مردم گفت: تامین مسکن انتظار جدی مردم مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی در نشست شورای اداری استان یزد با گرامیداشت روز 13 آبان اظهار کرد: برای مدیریت در هر رویدادی و مسئله ای به ویژه در جامعه توحیدی باید مدیران با هم تعامل داشته باشند و با انسجام و وحدت برای مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش و همت باید این باشد که حضور مردمی در هر عرصه ای حفظ شود افزود: مردم پایه انقلاب هستند و این قدرتی که در نظام داریم به برکت مردم است و باید مردم را دریابیم و در ابعاد گوناگون نیز به حضور آن ها بپردازیم.

آیت الله مدرسی با بیان اینکه مدیران باید سبقه دینی خود را نیز بروز دهند عنوان کرد: مدیران زیردست و مجموعه نیروهای سازمانی نیز اهل و به علم علما و کار کارآفرینان توجه داشته باشیم تصریح کرد: از موضوعات مهم استان تامین آب است که باید مورد توجه باشد زیرا هزینه های تامین امنیت از جیب مردم می رود و این امنیت برای خط اب وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه ما بیش از گذشته مسئولیم و مجلس و دولت و شوراها و قوه قضاییه انقلابی را داریم اظهار داشت: امروز اگر نتوانیم لذت دولت انقلابی و جهادی را به مردم بچشانیم بعید است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آِیت الله مدرسی: تامین مسکن مهمترین مطالبه مردم از دولت انقلابی است

آِیت الله مدرسی: تامین مسکن مهمترین مطالبه مردم از دولت انقلابی است