مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:102021-11-04سياسي

13 آبان بازخوانی اندیشه های استکبارستیزی قرآن است


مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: گرامی داشت 13 آبان، بازخوانی اندیشه های استکبارستیزی قرآن کریم است.

- به گزارش، مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان پیش از ظهر پنج شنبه با حضور امامان جمعه تسنن و تشیع، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی و نظامی و دیگر اقشار مردم شهر تایباد در مسجد جامع امام صادق (ع) این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسن ایزدی در این مراسم با بیان این که سیزده آبان، یوم الله است و ریشه قرآنی دارد، اظهار کرد: سیزده آبان بیانگر سه واقعه مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی است؛ اول تبعید امام خمینی (ره) به دنبال روشنگری ایشان در مقابل لایحه کاپیتولاسیونی که حق برخورد قضایی با رفتارهای خلاف قانون آمریکایی ها و وابستگان آنان را از ایران سلب می کرد، بود.

وی ادامه داد: واقعه مهم دیگر 13 آبان، هجوم وحشیانه حکومت پهلوی به دانش آموزان بود که تعدادی از دانش آموزان در این واقعه به خاک و خون کشیده شدند و آخرین رویداد این روز نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در تشریح شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی ، گفت: زمانی که ایران شعار نه شرقی نه غربی را سر داد، برخی سوال می کردند مگر می شود در فضای این شعار حتی نفس کشید؟ اما انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان بازخوانی اندیشه های استکبارستیزی قرآن است

13 آبان بازخوانی اندیشه های استکبارستیزی قرآن است