مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:302021-11-04بين الملل

الاخبار: میقاتی از اینکه هیچ مقام سعودی با او تماس نگرفته سرخورده است


در حالی که روزنامه الاخبار لبنان نوشت، نجیب میقاتی در معرض فشارهای مستقیم محافل لبنانی نزدیک به عربستان قرار دارد، یک وزیر لبنانی گفت، چشم انداز بین ریاض و بیروت مسدود نیست.

- در حالی که روزنامه الاخبار لبنان نوشت، نجیب میقاتی در معرض فشارهای مستقیم محافل لبنانی نزدیک به عربستان قرار دارد، یک وزیر لبنانی گفت، چشم انداز بین ریاض و بیروت مسدود نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت: نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان به صورت ضمنی اشاره کرد که تمایلی به ورود به درگیری ندارد که تاثیر منفی بر جایگاهش به عنوان نماینده طایفه سنی در لبنان بگذارد.

این مقام لبنانی به کسانی که با تماس برقرار کرده اند، گفت: همچنان استعفای جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان را ضروری می داند و این مساله را به قرداحی نیز گفته است؛ اما قرداحی به نخست وزیر گفته عربستان فراتر از این مساله را می خواهد.

هیچ تضمینی نیست که استعفا در را به روی فشارهای بیشتر ببند، او آماده است هر گامی در جهت منافع عمومی بردارد نه اینکه تحت فشار سیاسی عمل کند.

این روزنامه همچنین نوشت، میقاتی از اینکه هیچ مسؤول سعودی با او شخصا ارتباطی برقرار نکرده و تماسی نگرفته سرخورده است و او پیام های منفی از جانب عربستان درباره خودش دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار: میقاتی از اینکه هیچ مقام سعودی با او تماس نگرفته سرخورده است

الاخبار: میقاتی از اینکه هیچ مقام سعودی با او تماس نگرفته سرخورده است