مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-04سياسي

حضور مردم در مراسم باشکوه 13 آبان نشان نفرت از استکبار جهانی است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیانیه ای از شرکت مردم خراسان جنوبی در مراسم 13 آبان تقدیر و حضور آنان در مراسم باشکوه 13 آبان را نشان نفرت از استکبار جهانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به پاس حضور حماسی مردم ولایتمدار در مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با صدور بیانیه ای از عموم اقشار مختلف مردم استان قدردانی کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: شکر و سپاس بی حد، خداوند کریم را که به ملت سرافراز ایران اسلامی توفیق عنایت فرمود تا در پرتو اسلام و ولایت و رهبری های حکیمانه و پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح و شایسته ایشان ، نشان دهنده نفرت مقدس مردم انقلابی نسبت به استکبار جهانی و مصداق اتم آن، امریکای جنایت پیشه بود که با غریوهای کوبنده مرگ بر آمریکا ، انزجار خویش از استکبار جهانی را به گوش جهانیان، ساده لوحان و مرعوبین رساندند و با خلق حماسه ای تاریخی، برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر مباهات نظام مقدس دینی افزودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در پایان ضمن تشکر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی، بر خود لازم می داند از تمامی مسئولان و دست اندرکاران امر برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان در سراسر استان و اصحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در مراسم باشکوه 13 آبان نشان نفرت از استکبار جهانی است

حضور مردم در مراسم باشکوه 13 آبان نشان نفرت از استکبار جهانی است