مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-04سياسي

امروز محل مبارزه با آمریکا در کوچه ها و خیابان های قم است


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از ترویج مظاهر بی دینی در قم و بی تفاوتی مسئولان گفت: امروز محل مبارزه با آمریکا در کوچه ها و خیابان های قم است، - ، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری پیش از ظهر پنج شنبه، در مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان ماه که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، گفت: بعد از تصویب کاپیتولاسیون در ایران، امام خمینی (ره) با قامت رشید خود مقابل جنایت ناشی از تصویب این قانون ایستادند و بیانیه ای را در سال 1343 بیان کردند که لرزه بر تن رژیم وابسته افتاد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امام فرمودند اگر یک آشپز امریکایی شاه ایران و یا مرجع تقلید را با ماشین زیر بگیرد کسی حق تعرض به او را ندارد و نه دستگاه امنیتی و نه دستگاه قضایی نمی تواند با مجرم آمریکایی برخورد کند.

وی تصریح کرد: امروز دزدان آمریکایی حمله کردن تا نفت ایران را سرقت کنند اما رزمندگان ایرانی سینه دریا را شکافتند و خودشان را در منطقه حاضر کردند و هلی کوپترها، ناوهای آمریکایی آمدند تا کشتی را از دست نیروهای ایران خارج کنند اما نتوانسته و مجبور شدند با فضاحت و سرشکستگی منطقه را ترک کنند.

ذوالنوری ادامه داد: عزت، اقتدار، عظمت و آبرو ایران اسلامی از دیروز تا امروز مورد تجلیل همه رسانه های دنیا و تحلیلگران قرار گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز محل مبارزه با آمریکا در کوچه ها و خیابان های قم است

امروز محل مبارزه با آمریکا در کوچه ها و خیابان های قم است