مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-04سياسي

ضرورت رعایت ضوابط و حفاظت جامع باروی تاریخی تبریز


معاون میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، رعایت ضوابط و حفاظت جامع باروی تاریخی تبریز را امری ضروری و همه جانبه در میان دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا قوچی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال تشکیل جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز، آخرین وضعیت باروی تبریز و اراضی تملک شده توسط شهرداری تبریز، مورد بررسی قرار گرفت.

معاون میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، در ادامه با بیان اینکه حفاظت جامع باروی تاریخی تبریز امری ضروری و همه جانبه در میان دستگاه های اجرایی است، گفت: با توجه به اینکه اراضی و املاک تملک شده در خط باروی تاریخی توسط شهرداری تبریز، به دنبال عدم تعیین تکلیف به زباله دانی و محل تجمع برخی افراد تبدیل شده، از این رو لازم است شهرداری تبریز نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود اقدام کند.

او ادامه داد: براساس ماده 10 قانون مرمت و احیای بافت های تاریخی-فرهنگی، در رسیدگی به تخلفات ساختمانی املاک در حریم آثار و محدوده بافت های تاریخی که شامل کمیسیون های موضوع مواد 99 و 100 قانون شهرداری است، شهرداری ها نسبت به قلع و قمع ساختمان های بدون پروانه و مازاد بر پروانه ساختمانی مکلف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت ضوابط و حفاظت جامع باروی تاریخی تبریز

ضرورت رعایت ضوابط و حفاظت جامع باروی تاریخی تبریز