مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-04سياسي

موجودی پرونده های تجدیدنظر در اصفهان از 16 هزار به 6000 رسید


رییس کل سابق دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه در ابتدای مسئولیتم، اصفهان جزء سه استان بحرانی از لحاظ موجودی پرونده های تجدیدنظر بود، - ایسنا/اصفهان رییس کل سابق دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه در ابتدای مسئولیتم، اصفهان جزء سه استان بحرانی از لحاظ موجودی پرونده های تجدیدنظر بود، گفت: با وفاق و همدلی و تلاش شبانه روزی موجودی پرونده های تجدیدنظر از 16 هزار به 6000 رسید.

محمدرضا حبیبی در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان اصفهان که امروز (پنجشنبه_13 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز جلسه عذرخواهی من است که سه دهه در استان اصفهان مسئولیت های مختلفی در دستگاه قضایی عهده دار بودم.

تلاش زیادی جهت اجرای عدالت و همکاری با دستگاه های اجرایی و انتظامی برای تامین امنیت داشتم که قطعا شایسته این جایگاه نبودم و به دلیل قصور عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه همه در هرکجا باشیم سرباز نظام هستیم، ابراز امیدواری کرد که مسئولان استان و کارکنان دستگاه قضایی در استان همچون گذشته نهایت همکاری را با رییس کل جدید دادگستری استان داشته باشند.

رییس کل سابق دادگستری استان اصفهان یکی از معضلات مهم اصفهان را آلودگی مستمر هوای کلانشهر اصفهان و چند شهرستان پرجمعیت چسبیده به اصفهان برشمرد و افزود: تعداد روزهای هوای ناسالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی پرونده های تجدیدنظر در اصفهان از 16 هزار به 6000 رسید

موجودی پرونده های تجدیدنظر در اصفهان از 16 هزار به 6000 رسید