مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-04سياسي

متلاشی کردن ایران از درون سیاست دشمنان است


فرمانده ارشد سپاه و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: سیاست دشمن در هم کوبیدن و متلاشی کردن ایران از درون است و به همین خاطر جنگ روانی شدیدی علیه ایران شروع شده است.

- غلام عسگر کریمیان در یادواره شهدای عملیات والفجر 4 در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: دشمن با عملیات گسترده جنگ روانی سعی دارد تا ملت ایران را به زانو درآورد که در این مسیر سرمایه گذاری های هنگفتی را نیز انجام داده است.

وی تبعیت بایدن را از سیاست جنگی اصلاف ناخلف خودشان یادآور شد و تصریح کرد: بر اساس این سیاست رییس جمهور آمریکا معتقد است یک ناو جنگی برابر با هزاران تن افراد کارکشته حوزه دیپلماسی است که می توانند در مذاکرات و یا حوزه های دیگر فعالیت داشته باشند.

فرمانده ارشد سپاه و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تهدید مستقیم و غیرمستقیم آمریکایی ها را نتیجه بی اعتنایی آنها به برجام و لغو تحریم ها توصیف کرد و گفت: حرکتی که امروز آمریکایی ها آغاز کردند سیاست متلاشی کردن ایران از درون است و به همین خاطر بارها صحبت از طرح تمام گزینه ها روی میز را بیان می کنند.

کریمیان افزود: برخی از مسئولان ما به خاطر غفلت و یا بی توجهی به مسایل پیرامونی سعی می کنند همچنان اعتماد به دشمن را در سرلوحه کارها، صحبت ها و اقدامات خود قرار دهند در حالی که دشمن سخت تلاش می کند تا در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی کردن ایران از درون سیاست دشمنان است

متلاشی کردن ایران از درون سیاست دشمنان است