مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-04سياسي

هیچ تفاوتی بین سردمداران کاخ سفید نیست


باید جوانان را با چهره واقعی آمریکا آشنا کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید جوانان را با چهره واقعی آمریکا آشنا کنیم.

دکتر حسین مظفر در اجتماع 13 آبان در کرمانشاه، از سیزدهم آبان به عنوان یکی از روزهای بزرگ در تاریخ کشور یاد کرد و افزود: 13 آبان یادآور رخدادها و خاطرات فراوانی در حافظه تاریخی ملت ایران است.

وی افزود: اگرچه رویدادهای این روز از نظر ظهور و پیدایش همزمان نیستند و در مقاطع مختلف زمانی رخ داده اند، اما همه آنها در یک مسیر بوده و در تمامی آنها ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.

مظفر یکی از مهمترین رخدادهای 13 آبان را به قضیه کاپیتولاسیون و ماجرای تبعید امام خمینی(ره) مرتبط دانست و گفت: حادثه دستگیری امام خمینی(ره) در اعتراض ایشان به قضیه کاپیتولاسیون که یک فاجعه دردناک بود که به مستشاران آمریکایی اجازه هر جنایتی را در کشورمان می داد، یکی از مهمترین رخدادهای 13 آبان است که از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در 13 آبان سال 1357 هم فرزندان ایران اسلامی و در راس آنها دانش آموزان در برابر رژیم شاه ایستادگی کردند و در این ماجرا تعداد زیادی از نسل جوان و دانش آموزان به شهادت رسیدند که خون آن دانش آموزان پایه های حکومت شاهنشاهی را متزلزل تر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تفاوتی بین سردمداران کاخ سفید نیست

هیچ تفاوتی بین سردمداران کاخ سفید نیست