مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-04سياسي

وقوع زلزله در سکونتگاه های غیر رسمی اراک عواقب جدی دارد


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: اراک روی گسل است و وقوع زلزله در سکونتگاه های غیر رسمی اراک عواقب جدی در پی خواهد داشت.

- ، محمد حسن آصفری ظهر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار اراک اظهار کرد: اراک کارخانجات متعدد و مجموعه های علمی و دانشگاهی زیادی دارد که می توانند با هم افزایی و تشریک مساعی اراک را رشد و توسعه برسانند، در مباحث عمرانی پروژه ها نباید مشمول زمان شود، به عنوان مثال پل سنجان به اثر باستانی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مذاکرات بسیاری با مسئولان مرتبط داشته ایم و امیدواریم که هرچه سریع تر تحول جدی را شاهد باشیم، طولانی شدن پروژه ها در استان ضعف به شمار می رود و امیدواریم که پروژه ها به سرعت و در زمان تعریف شده به بهره برداری برسد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از اقدامات لازم برای رفع آلودگی شهر اراک تعریف شده است، تصریح کرد: یکی از این برنامه ها احداث مترو است و شورا باید فعالیت های لازم را در این حوزه دنبال کند، قطعاً به عنوان نماینده مردم در پارلمان ملی حمایت لازم و هماهنگی را برای دیدار با وزرا و مدیران مربوطه خواهیم داشت.

آصفری گفت: امروز هر مسئولی بیشتر به وزرا مراجعه کند و پیگیر باشد، قطعاً بیشتر منتفع می شود و اگر شورا و شهرداری برنامه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع زلزله در سکونتگاه های غیر رسمی اراک عواقب جدی دارد

وقوع زلزله در سکونتگاه های غیر رسمی اراک عواقب جدی دارد