مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:412021-11-04سياسي

فریاد استکبار ستیزی دهه سومی های انقلاب در شیراز


دهه سومی های انقلاب نیز همچون پدران خود فریاد استکبار ستیزی سردادند تا نشان دهند هنوز به عهدی که با امام(ره) بسته شده استوار اند.

- شیراز- دهه سومی های انقلاب نیز همچون پدران خود فریاد استکبار ستیزی سردادند تا نشان دهند هنوز به عهدی که با امام(ره) بسته شده استوار اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا در کشور و جهان موجب شد مدارس دچار مشکلاتی در برگزاری حضوری شوند و آموزش های حضوری جای خود را به آموزش مجازی داد اما این مجازی شدن نتوانست سد محکمی برای اراده دانش آموزان انقلابی شود که پای عهد خود با آرمان های نظام ایستاده اند.

دانش آموزان دهه سوم انقلاب که همچنان پای عهدی که با امام راحل و آرمان های وی بسته اند استوار بودن در روز مبارزه با استکبار جهانی که روز دانش آموز نیز نامگذاری شده است با حضور در مراسمی که برای گرامی داشت این روز برگزار شد نشان دادند که حافظه تاریخی انان مملو از رشادت های مردمانی است که ایران را مستقل و پر افتخار کرده اند.

حضور دانش آموزان در رویدادهای مختلف انقلاب پیام های مختلفی برای دشمنان و همچنین سیاست گذاران انقلاب دارد و یکی از اصلی ترین پیام هایی که این حضور دارند آن است که دانش آموزان و نسل هایی که آینده ساز کشور هستند همچنان بر اصولی که این انقلاب بر آن استوار است پایبند بوده و در تلاشند تا کشوری مستقل و پیش رو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد استکبار ستیزی دهه سومی های انقلاب در شیراز

فریاد استکبار ستیزی دهه سومی های انقلاب در شیراز