مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-04سياسي

بیانیه حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت 13 آبان


حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی با صدور بیانیه ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: سالروز مبارزه با استکبار جهانی امسال با شکست دیگر آمریکا در سرقت نفتکش ایران، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است: سالروز مبارزه با و اقتدار دروغین آن در افکار عمومی جهان شکست و حمله اش به طبس نه تنها آن را جبران نکرد بلکه با شکست عملیات طبس در برابر اراده الهی تن به قرارداد الجزایر برای بازپس گیری جاسوسانش داد.

ملت ایران با دومین انقلاب خود در 13 آبان 58 دست آمریکا را از چپاول کشور و حمایت از ضدانقلاب قطع و جوهره ضداستکباری انقلاب اسلامی را متجلی و 42 سال است با توطئه ها و دسیسه های این قدرت برای دخالت در امور منطقه و تجاوزش به حقوق ملت ها مبارزه می کند.

در طی این سال ها عوامل غرب گرا و خودباخته ی داخلی تلاش کرده اند با تئوری، کنارآمدن با کدخدا، رابطه و مذاکره با آمریکا، مسیر بازگشت دوباره آمریکا به کشور را هموار سازند که بحمدالله موفق نشده اند.

اینان که امروز تنش با آمریکا را بی نتیجه می دانند، کسانی هستند که چشمانشان در برابر استقلال به دست آمده و پیشرفت های شگرف کشور کور است، وادادگی آنها به غرب اجازه نمی دهد دستاوردهای ناشی از قطع دست آمریکا از منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت 13 آبان

بیانیه حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی به مناسبت 13 آبان