مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-04سياسي

دانشگاه های اسدآباد آمادگی کامل برای بازگشایی را داشته باشند


باید دانشگاه های سطح شهرستان از هم اکنون تمهیدات لازم برای بازگشایی را پیش بینی کرده و آمادگی کامل برای بازگشایی داشته باشند.

- ایسنا/همدان فرماندار  اسدآباد گفت:باید دانشگاه های سطح شهرستان از هم اکنون تمهیدات لازم برای بازگشایی را پیش بینی کرده و آمادگی کامل برای بازگشایی داشته باشند.

سعید کتابی در کمیسیون دانشجویی شهرستان اظهار کرد:در هر صورت بازگشایی دانشگاه ها واکسیناسیون و کارت واکسن دانشجویان ،کادر آموزشی ،هیئت علمی و کادر اجرایی ضرورت دارد.

وی همچنین با تاکید بر نظارت ویژه و بازرسی از خوابگاه های دانشجویی شهرستان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نیز واکسیناسیون عوامل خوابگاه دانشجویی تصریح کرد: با توجه تجمعی بودن خوابگاه های دانشجویی توجه به رعایت دستور العمل های بهداشتی خوابگاه ها توسط بازرسان نظارتی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

کتابی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه سیدجمال یک برند برای شهرستان به شمار می رود و این دانشگاه اقدامات خوبی در زمینه های مختلف داشته که امیدواریم مثمر ثمر قرار گیرد، افزود: با توجه به دانشکده مستقل علوم پزشکی شهرستان در شیوع کرونا این شهرستان خوشبختانه در رابطه با تهیه دارو ،و واکسن و رپید تست تاکنون هیچ مشکل و نگرانی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های اسدآباد آمادگی کامل برای بازگشایی را داشته باشند

دانشگاه های اسدآباد آمادگی کامل برای بازگشایی را داشته باشند