مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-04سياسي

آمریکایی ها قصد سرقت و اسکورت سارقان نفت ایران را داشتند


آمریکایی ها قصد سرقت و اسکورت سارقان نفت ایران را داشتند.

- به گزارش، حجت الاسلام سید حسین حسینی پیش از ظهر پنجشنبه و در حاشیه برگزاری مراسم 13 آبان در بوستان نورالشهدا پردیس طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: مردم هم شیرینی انقلاب و اسلام و هم تلخی مشکلات و سختی هایی که دشمنان به ما تحمیل کردند را چشیدند، لذا هر موقع پای استکبار به میان بیاید، به علت روحیه استکبار ستیزی که دارند همیشه و در هر شرایطی در صحنه های انقلابی پای کار می آیند.

امام جمعه پردیس افزود: اعتقاد مردم به انقلاب و روحیه استکبار ستیزی ملت ما نشان از سرآمدی آنان در دفع استکبار است زیرا عزت و افتخار ما از این انقلاب است.

حسینی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا اضافه کرد: مستکبر خوی سلطه گری دارد و دنبال این است که دولت ها و ملت های دیگر را تحت سلطه خود در آورد و چون ملت ایران تحت سلطه بیگانگان نمی رود، لذا آنان از هر راهی مانند ترور و تهدید و تحریم سعی می کنند، به ملت و انقلاب ما فشار و آن ها را تحت سلطه خود در آورند.

امام جمعه پردیس گفت: آمریکا با دزدیدن نفت کش ها یک اقدام استکباری انجام داد، آمریکایی ها قصد سرقت و اسکورت سارقان نفت ایران را داشتند، چرا که مستکبران با اعمال و بهانه های مختلفی در صدد سلطه است و از دزدیدن .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها قصد سرقت و اسکورت سارقان نفت ایران را داشتند

آمریکایی ها قصد سرقت و اسکورت سارقان نفت ایران را داشتند