مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-04سياسي

نمی دانستم مسئله آب یزد تا این اندازه حاد است


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به موارد مطرح شده در خصوص وضعیت اب شرب استان یزد و تعرض به خط انتقال گفت: نمی دانستم مسئله آب یزد تا این اندازه حاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سیدمحمد حسینی در سفر یک روزه خود به استان یزد و حضور در شورای اداری با اشاره به وضعیت ابی استان یزد و مواردی که در این سفر جمع بندی شده است اظهار داشت: هدف از این سفر احصای مشکلات و مسائلی بود که به عنوان دغدغه های اصلی از سوی استاندار و نمایندگان مطرح شده است.

وی با بیان اینکه نمی دانستم تا این اندازه موضوع آب یزد مرود توجه و حساس باشد و مردم یزد با چنین مشکلاتی در این زمینه مواجه باشند ادامه داد: قطعا دغدغه ها به وزرا اعلام و برای پیگیری اقدام خواهد شد تا مردم از این سختی و گرفتاری هایی که برای آب دارند نجات پیدا کنند.

حسینی تشکیل شورای عالی آب در کشور را از جمله اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مدیریت منابع آبی دانست و بیان کرد: عزم دولت برای ساماندهی اوضاع آب جدی است و به این موضوع با توجه به وضعیتی که در کشور داریم توجه ویژه دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش برای توسعه همه جانبه کشور، ادامه داد: توجه ویژه به نظام آموزشی یکی از موثرترین راهکارهای حراست از ارزش های انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی دانستم مسئله آب یزد تا این اندازه حاد است

نمی دانستم مسئله آب یزد تا این اندازه حاد است