مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-04اقتصادي

در حال بررسی مشکلات واحدهای صنعتی هستیم / مشکلات واحدهای صنعتی قرچک بررسی شد


پروژه قطار حومه ای قرچک ، ورامین و پیشوا از وسط شهر عبور می کند که می بایست ، زیرگذرهایی در این مناطق احداث شود اما کار به دلیل کمبود منابع معطل بود با مسئولان جلساتی گذاشتیم و چاره ای برای تأمین منابع اندیشیده شد تا این پروژه نیمه کاره مجدداً آغاز شود.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: پروژه قطار حومه ای قرچک ، ورامین و پیشوا از وسط شهر عبور می کند که می بایست ، زیرگذرهایی در این مناطق احداث شود اما کار به دلیل کمبود منابع معطل بود با مسئولان جلساتی گذاشتیم و چاره ای برای تأمین منابع اندیشیده شد تا این پروژه نیمه کاره مجدداً آغاز شود.

محسن منصوری بعد از ظهر پنجشنبه 13 آبان ماه در حاشیه سفر به قرچک در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: پروژه قطار حومه ای قرچک ، ورامین و پیشوا از وسط شهر عبور می کند ، که می بایست ، زیرگذرهایی در این مناطق احداث شود ، که کار به دلیل کمبود منابع معطل بود ، با مسئولان جلساتی گذاشتیم و چاره ای برای تأمین منابع اندیشیده شد ، تا این پروژه نیمه کاره مجدداً آغاز شود.

وی ادامه داد: مشکلات واحدهای صنعتی قرچک نیز بررسی و 40 واحد صنعتی با یک هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید، که برای یک هزار نفر اشتغال مستقیم و دو هزار و 500 نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال بررسی مشکلات واحدهای صنعتی هستیم / مشکلات واحدهای صنعتی قرچک بررسی شد

در حال بررسی مشکلات واحدهای صنعتی هستیم / مشکلات واحدهای صنعتی قرچک بررسی شد