مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-04سياسي

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: تمامی طرح های مصوب باید پیوست زیست محیطی داشته باشند


همه طرح هایی که مصوب می شوند باید یک پیوست زیست محیطی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا عباسی ظهر امروز در بازدید از دانشکده کشاورزی دانشگاه دولتی شهرکرد با بیان اینکه دو رویکرد نظارت و سفرهای استانی در کمیسیون کشاورزی دوره یازدهم مجلس مورد توجه قرار گرفته، گفت: سفر به استان چهارمحال و بختیاری سفر هفتم این کمیسیون در راستای ایفای وظایف نمایندگی صورت گرفته تا ظرفیت ها را بشناسیم، زیرا ممکن است قوانین وضع شده ایراداتی داشته باشد یا درست اجرا نشود که این موارد در این جلسات نخبگانی بررسی می شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه از اول انقلاب تا کنون دانشگاه ها رشد کمی خوبی داشته اند، افزود: دانشگاه های ما از حوزه آموزش محور و پژوهش محور عبور کرده و وارد نسل سوم و چهارم دانشگاه شده که باید بر اساس نیازهای کشور فعالیت کنند.

وی بیان کرد: متأسفانه بهایی که به مقالات در دانشگاه داده می شود بهای زیادی است که اگر این بها به مسئله محوری و حل مشکلات داده می شد اکنون این مشکلات را نداشتیم.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی و زیرساخت های دانشگاه ها درست مدیریت نشده اند، ادامه داد: چندین هزار دانشجو و رییس هیئت علمی در دانشگاه ها وجود دارد که در مسیر پژوهش محوری که منجر به تولید مقاله می شود حرکت می کنند اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: تمامی طرح های مصوب باید پیوست زیست محیطی داشته باشند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: تمامی طرح های مصوب باید پیوست زیست محیطی داشته باشند