مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-04اقتصادي

افتتاح خیابان صنعتگر همدان/ اختصاص یک میلیارد و 600 میلیون تومان


خیابان صنعتگر همدان در راستای رفاه حال اهالی به همت شهرداری منطقه 3 با هزینه ای بالغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز آیین افتتاح خیابان صنعتگر با حضور شهردار همدان، رییس و اعضای شورای شهر همدان و جمعی از کسبه این خیابان برگزار شد.

مدیر منطقه 3 شهرداری همدان در این آیین ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار کرد: احداث معبر صنعتگر در  راستای رفاه حال اهالی این منطقه در دستور کار گرفت.

محمدرضا فیض منش با اشاره به اینکه این پروژه بر اساس ردیف بودجه مصوبه سال جاری با اعتبار داخلی شهرداری منطقه 3 و با هزینه ای بالغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان اجرایی شده است افزود: عملیات اجرایی این خیابان در طول 20 روز به طول انجامید و در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری رسید.

وی با تأکید بر اینکه عرض این معبر  12 متر  و سطح آن 6 هزار متر مربع است خاطرنشان کرد: این معبر حاصل تلاش شبانه روزی همکارانم در شهرداری منطقه 3 و دیگر مراکز مدیرت شهری است.

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در آیین با بیان اینکه این دست از پروژه های عمرانی وظیفه ذاتی شهرداری است  عنوان کرد: افتتاح این پروژه نشان از  خدمت رسانی شهرداری در تمام مناطق  اعم از پایین و بالای شهر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خیابان صنعتگر همدان/ اختصاص یک میلیارد و 600 میلیون تومان

افتتاح خیابان صنعتگر همدان/ اختصاص یک میلیارد و 600 میلیون تومان