مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:052021-11-04سياسي

جوکار: دولت امنیت خط انتقال آب به یزد را تضمین کند


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به ضرورت توجه به ساماندهی وضعیت معیشتی اقشار مختلف، گفت: دستگاه های امنیتی مانع تعرض به خط انتقال آب یزد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، محمدصالح جوکار در نشست شورای اداری که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد با گرامیداشت روز سیزدهم آبانماه اظهار داشت: شیرینی این روز را سپاهیان عزیز به مردم دادند و در دریای عمان به تصویر کشیدند.

وی با اشاره به وضعیت و ویژگی های استان یزد افزود: یزد از استان های دیگر متفاوت است چون گذشته ارزشمندی دارد و پایه ریزی صنعت گردشگری نیز بر این موضوع استوار است و در این شرایط با تلاش و سخت کوشی که داشتند در مسیر توسعه گام نهاده است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه اگر دولت درآمدهای یزد را برعهده خود یزد بگذارد تضمین می دهم که نیازی به اعتبار دولت نداشته باشیم و از درآمدهای استان هزینه ها را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه سفر ریاست جمهور را در پیش داریم به استان و می توانیم به جمع بندی برسیم اظهار داشت: قصد نداریم در این سفر فقط مشکلات را مطرح کنیم و بر خلاف اینکه می گویند یزد شهری برخوردار است بیش از 150 هزار حاشیه نشین در یزد داریم که در کنار سایر مشکلات قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: دولت امنیت خط انتقال آب به یزد را تضمین کند

جوکار: دولت امنیت خط انتقال آب به یزد را تضمین کند