مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-04سياسي

دیدار آیت الله علم الهدی یا حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران


آیت الله علم الهدی در این دیدار با تاکید بر استفاده مدیران جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت های داخلی و خارجی برای بیان مواضع و دیدگاه های نظام و مواضع انقلابی اظهار داشتند: - دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران با آیت الله علم الهدی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر حجت الله ایوبی با ارائه گزارشی از اقدامات کمیسیون ملی یونسکو - ایران گفت: در این کمیسیون تمام تلاشمان را بر استفاده حداکثری از ظرفیت یونسکو در راستای منافع جمهوری اسلامی ایران گذاشته ایم.

وی با اشاره به تاسیس مرکز بین المللی یونسکو - علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی در شهر مشهد که در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مشهد آغاز به کار کرد افزود: تاسیس این مرکز در شهر مشهد بعنوان دستاوردی بزرگ برای جامعه علمی و دانشگاهی خواهد بود و می تواند ایران را به کانون فعالیت های پژوهشی عرصه علوم پایه پزشکی و تغذیه انسانی مبدل می کند.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران با بیان اینکه تاسیس این مرکز 10 سال به طول انجامیده است گفت: سال گذشته جشنواره جهانی خط و خوشنویسی در مسیر راه ابریشم با حمایت مدیران عالی مشهد مقدس در این شهر برگزار شد و دستاورد این رویداد، تبدیل شدن مشهد مقدس و ایران بعنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار آیت الله علم الهدی یا حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران

دیدار آیت الله علم الهدی یا حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران