مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-04سياسي

مردم ما در چله دوم انقلاب نیازمند محقق شدن مطالباتشان هستند


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: : پایه های واقعی انقلاب مردم هستند و امروز، مردم ما در چله دوم انقلاب نیازمند محقق شدن مطالباتشان هستند.

- ، سارا فلاحی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم 13 آبان در شهر سی سخت افزود: کسانی که پشت صندلی ها نشستند و برای مردم کاری نمی کنند خیانت کاران به ملت و نظام هستند.

فلاحی اظهار داشت: مردم در سایه انقلاب اسلامی حریت و استقلال خواهی آموخته اند، مطالبه گری آموختند و ما باید مردم را ولی نعمتان خود بدانیم وبه آنها احترام بگذاریم.

وی با بیان اینکه مردم ما از جنگ های قبایل سیاسی و دعواهای تریبونی و گروهی و از شعارهای تو خالی خسته شده اند، گفت: امیدوار هستیم شرایطی فراهم شود که از سختی معیشتی که این روزها بر خانواده ها و مردم جامعه می گذرد کاسته شود به شرط اینکه مسئولان بر هوای نفس خود غلبه کنند و به فکر مردم باشند.

فلاحی تصریح کرد: نهادهای امنیتی پای کار بیایند و مسئولانی که فساد اخلاقی و اقتصادی دارند و جامعه را دچار بحران می کنند خانه نشین کنند و به دورانشان پایان دهند.

وی افزود: انقلاب گری سو استفاده کردن از ملت نیست، به این معنا نیست که دروغ های سیاسی خود را پشت سر نظام پنهان کنند، انقلابی گری یعنی ساده زیستن، در عمل و گفتار همسان بودن، پیرو ولایت فقیه بودن، یعنی اگر در همسایگی کاخ نشینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ما در چله دوم انقلاب نیازمند محقق شدن مطالباتشان هستند

مردم ما در چله دوم انقلاب نیازمند محقق شدن مطالباتشان هستند