مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-04سياسي

ارزیابی آمادگی دستگاه های امدادی شهرضا در مانور لحظه صفر


مانور لحظه صفر سیلاب و پیشگیری از آب گرفتگی با هدف سنجش آمادگی و ارزیابی عملکرد دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرضا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، عصر امروز مانور لحظه صفر و پیشگیری از اثرات فصل پاییز و آغاز زمان بارندگی های این ایام بدون اعلام قبلی برگزار شد.

 در این مانور همچون سایر مانورها نقاط قوت و ضعف شناسایی می شود و توان نیروهای عملیاتی و ستادی در مواجهه با حوادث محتمل بخش های مختلف سنجش خواهد شد.

ناصر اسدی، فرماندار شهرضا در حاشیه این مانور در گفت ‎وگو با خبرنگار فارس گفت: مانور لحظه صفر با پیش فرض سیلاب به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در در دبیرستان امام خمینی شهرضا برگزار شد.

وی ادامه داد: با حضور دستگاه های امدادی و خدماتی شهرضا جلسه مدیریت بحران را در فرمانداری تشکیل دادیم و یک بازه زمانی که مخصوص ادارات برای حضور در جلسه است را اعلام کردیم و بعد از آن به دستگاه ها اعلام کردیم امکانات و خدمات شان را بدون اینکه از قبل اطلاع داشته باشند در محل مذکور مستقر کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند و مانور برگزار شد، افزود: همه دستگاه هایی که فراخوان دادیم در این مانور حاضر شدند و دستگاه ها و تجهیزات امدادی خود را در محل مورد نظر استقرار دادند، مانور با موفقیت کامل و با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی آمادگی دستگاه های امدادی شهرضا در مانور لحظه صفر

ارزیابی آمادگی دستگاه های امدادی شهرضا در مانور لحظه صفر