مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-04سياسي

زمینه تشکیل دانشکده داروسازی در دامغان فراهم است


نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه زمینه ها برای تشکیل دانشکده داروسازی در دامغان فراهم است که امیدواریم در سفر رییس جمهور این مهم مصوب شود.

- ، علی اکبر علیزاه برمی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری سمنان با حضور رییس جمهور به میزبانی سالن هلال احمر با بیان اینکه بحث بیمارستان دوم دامغان در کمیسیون ماده 23 قرار دارد که امیدواریم مجوز آغاز به کار احداث این بیمارستان توسط رییس جمهور در این جلسه صادر شود، تاکید کرد: راه اندازی مرکز درمانی 50 تختخوابی تا زمانی که احداث بیمارستان دوم دامغان تکمیل شود، مورد قبول وزیر بهداشت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دامغان قطب داروسازی کشور در استان سمنان است، افزود: همه زمینه ها برای تشکیل دانشکده داروسازی در دامغان فراهم است که امیدواریم در سفر رییس جمهور این مهم مصوب شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه سد پیش بینی شده برای دامغان، به دلیل مشکلاتی که داشت، نیاز به علاج بخشی دارد، ابراز داشت: از بندر امیر آباد به بندر عباس، خط سراسری توسط گذشتگان طراحی شده که با بودجه قطره چکانی جمع نمی شود آن را اجرایی کرد لیکن این طرح نیاز به تخصیص اعتبار دارد و در توسعه ملی و منطقه ای کمک شایانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه تشکیل دانشکده داروسازی در دامغان فراهم است

زمینه تشکیل دانشکده داروسازی در دامغان فراهم است