مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 15:102021-11-04سياسي

بحرانی بودن وضعیت آب یزد را با سفر به یزد متوجه شدم


معاون پارلمانی رییس جمهور در شورای اداری استان یزد در جواب به گلایه های تمام مسئولان یزدی نسبت به تعرض به خط انتقال آب یزد گفت: بحرانی بودن مسئله آب یزد را امروز با حضور در یزد متوجه شدم.

- سیدمحمد حسینی با اشاره به مشکل آب استان یزد اظهار کرد: نوع دوستی، ایثار و محبت جزو ویژگی های مردم کشورماست و به هیچ عنوان نباید مسائلی مانند مباحث آب یزد را امروزه در کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور رییس جمهور و وزرا در استان ها زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است گفت: بسیاری از مشکلات را ممکن است مسئولان ندانند اما در سفرها استحصال می کنند به طوری که بحرانی بودن مسئله آب یزد را امروز با حضور در یزد متوجه شدم.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به صحبت رییس جمهور در ارتباط با هیچ کسی خط قرمز نیست گفت: استاندار در انتخاب مدیران، شایسته سالاری را مدنظرقرار دهد تا با جدیت برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با بیان این که باید طعم خدمت را به مردم بچشانیم و فرصت ها میگذرند، گفت: شادی برای برطرف کردن مشکلات بسیار موثر است گاهی وقت ها میشود شریعتر اقدام کرد و در تسریع امور مردم کوشید لذا به این مسئله توصیه می کنم.

حسینی با اشاره به این که مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی، عمدتا گلایه مند و ناراضی هستند گفت: باید طعم خدمت را به مردم بچش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرانی بودن وضعیت آب یزد را با سفر به یزد متوجه شدم

بحرانی بودن وضعیت آب یزد را با سفر به یزد متوجه شدم