مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-04سياسي

مراسم بزرگداشت 13 آبان در یاسوج برگزار شد


امسال مراسم گرامی داشت 13 آبان در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط کرونایی به صورت تجمعی بوده و راهپیمایی برگزار نمی شود.

- این مراسم در خیابان جمهوری اسلامی و جای جای کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است و اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف استان حضور گسترده داشته و با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه در تجمع مردم شهر یاسوج با اشاره به رفتارهای استکبار و تشبیه آن به حیوانات وحشی گفت: در برابر استکبار باید با اقتدار ایستادگی کرد تا از طرح و برنامه های خود عقب نشینی کند که نمونه این موضوع اقتدار سپاهیان در برابر نیروی های رزمی استکبار بود.

وی با بیان اینکه در خطه شهید پرور، عشایر غیور، مردم همیشه در صحنه زاگرس نشین کهگیلویه و بویراحمد حضور یافته و این حضور باعث افتخار است، اظهار کرد: این روز به یاد 13 آبان ماه، شهدای دانش آموز و شکست شاخ استکبار توسط امام راحل و به نام روز ملی استکبار ستیزی نام گذاری شده و در این روز امام امت از ایران به مدت 14 سال تبعید شد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه به شهادت دانش آموزان در 13 آبان ماه سال 57 توسط رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: دانشجویانی که پیرو مکتب امام راحل بودند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و ابهت پوشالی این کشور را در هم شکستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت 13 آبان در یاسوج برگزار شد

مراسم بزرگداشت 13 آبان در یاسوج برگزار شد